Ministerielle krav

På denne side har vi samlet vedtægter, undervisning- og indholdsplaner, årsplan, evalueringer, link til karakterstatistik og meget andet godt.

Vedtægter
Vedtægterne blev sidst revideret i 2018 i forbindelse med oprettelsen af en børnehave under den samlede institution.

Undervisnings- og indholdsplaner
Indholdsplanen for efterskolen består af to dele. Indholdsplanen for skemalagt undervisning viser læseplanen for alle efterskolens skemalagte fag. Indholdsplanen for kostskoleaktiviteter viser alle øvrige aktiviteter i et efterskoleår.

Årsplan
Årsplanen for det nuværende skoleår.

Evalueringer
Hvert år i forbindelse med skoleafslutningen udfylder eleverne et spørgeskema, hvor bl.a. værdigrundlaget bliver evalueret. Efterskoleforældrene bliver ligeledes bedt om at udfylde et spørgeskema, hvor de evaluerer værdigrundlaget ud fra deres oplevelser.

Den samlede evalueringsplan for efterskolens samlede undervisningstilbud

Undervisningsmiljøvurdering
Her findes efterskolens undervisningsmiljøundersøgelser. Undersøgelsen skal laves mindst hvert tredje år.

Whistleblowerordning

Karakterer og statistik

Referater

Referater fra bestyrelsesmøder og generalforsamlinger ligger nederst på siden Bestyrelsen.