Alt det andet

Der sker så meget på et år

Vi kan umuligt fortælle dig alt

Det er umuligt at fortælle om alle de ting, et år på Vestsjællands Idrætsefterskole indeholder.

Først og fremmest er der dit værelse. Der er her du bor. Vi sætter værelserne fra årets start, og måske vil der blive mulighed for et værelsesbyt i løbet af året. Det kan vi ikke helt sige på forhånd. Men forhåbentlig får du et så tæt forhold til dine værelseskammerater, dine roomies, at du slet ikke har lyst til at skifte værelse.

Arrangementer og begivenheder

Huskede vi at fortælle om dramaugen, hvor alle mand er med til at stable en musical på benene på bare en uge?

Der er jo også vores store gallafest med fint tøj, fine manerer og Les Lanciers…

Der er årets mini-tri, med cykling, løb og svømning i Storebælt. Der er Adventure Race med udfordringer i alle afskygninger.

Og så er der jo også Halloween og fastelavn, og ikke mindst den store julemiddag.

Udover alt det, vi har nævnt, vil der være fester, foredrag, caféaftener, karaokeaftener og alle de andre skøre, sjove, alvorlige eller udfordrende ting, vi i fællesskab finder på i løbet af året. Jo mere du selv byder ind, jo mere er du selv med til at bestemme indholdet af dit efterskoleår.

play_icon