Efterskolernes aften 10. januar 2024

Åbent hus fra kl. 18-21

Besøg os

Efterskolernes Aften d. 10. januar 2024

Onsdag d. 10. januar holder vi Efterskolerne Aften, og vi glæder os til at vise dig skolen, og fortælle dig om, hvordan det er at gå på efterskole. Vi åbner dørene fra kl. 18:00.

Der er aktiviteter rundt omkring på hele skolen, så på din tur rundt, vil du møde alle linjefagene. Du kan snakke med eleverne og lærerne på de forskellige fag, og høre om det mon er noget for dig. Eleverne viser dig rundt, og de kan fortælle dig alt om at gå på efterskole.

I spisesalen er der selvfølgelig kaffe på kanden – og har du brug for mere info, er der lærere du kan snakke mere med – og her kan du også høre om, hvilke forventninger vi har til dig som elev.

Vi glæder os til at møde dig!

OBS: Vær opmærksom på at der ikke længere er ledige pladser på holdene 24/25 og 25/26.

Se hvilket årgange og linjer der er ledige pladser, læs om tilmeldingsprocedure og om hvordan man bliver optaget her.

Infomøder:

• Kl. 18:15