10. klasse efterskole

Overvejer du efterskole i 10. klasse?

10. klasse på Vestsjællands Idrætsefterskole

Ønsker du et skoleår fyldt med uforglemmelige oplevelser? Er du nysgerrig og har gåpåmod? Søger du en skole med høj faglighed og plads til alle? Så er Vestsjællands Idrætsefterskole måske stedet for dig!

Obligatoriske fag på efterskolen i 10. klasse

• Dansk, matematik og engelsk er obligatoriske fag
  • Du har mulighed for at vælge tysk som et ekstra sprogfag og/eller fysik/kemi
  • Alle elever på Vestsjællands Idrætsefterskole har gymnastik fire lektioner om ugen. Gymnastikken er med til at skabe samhørighed og give jer masser af oplevelser sammen

Linjefag på efterskolen i 10. klasse

Ofte stillede spørgsmål

Der afholdes “uformelle terminsprøver” i efteråret, hvor du kan få hjælp undervejs. I marts afholdes de rigtige terminsprøver, der foregår præcis som de skriftlige prøver. Året afsluttes med de eksamener i alle fag.

Til infoaften præsenterer vi efterskolens tilbud samt de rammer, vi har skabt til et spændende efterskoleår. Vi deler information om, hvad du kan forvente af oplevelser og muligheder hos os. Klik her for at se hvornår der er infoaften igen og tilmeld dig.

Efterskolernes dag afholdes hvert år på den sidste søndag i september. Klik her for at se vores program for efterskolernes dag.

Find vores priser for efterskole til 10. klasse her, du har også mulighed for at prøve vores prisberegner.

Tilmeld dig 10. klasse efterskole

Lyder 10. klasse efterskole på Vestsjællands Idrætsefterskole som noget for dig? Så klik her for at tilmelde dig et efterskoleår hos os.