Forældrearrangementer

Arrangementer i løbet af skoleåret

Forældre/elev-dag

I slutningen af august, inviterer vi alle forældre til at “gå en dag på efterskole”, sammen med alle eleverne. En afslappet uformel dag, hvor forældrene kan møde hinanden, lære lidt om hvordan skolen fungere og snakke med lærerne. Møde værelseskammeraterne, se den nye kæreste…

Skole/hjem-samtaler

I november er der skole/hjem-samtaler med kontaktlæreren. Forud for samtalerne er der skrevet elevplaner og givet standpunktskarakter. Der er selvfølgelig mulighed for både at snakke om det faglige og det sociale.  Til disse samtaler er der mødepligt for forældre og elever.

I februar er der mulighed for skole/hjemsamtaler – hvis enten vi eller forældre synes det er nødvendigt.

Dramaforestilling

Når der er forældreaftener er der typisk også andet på programmet end samtaler. I november er der dramaforestilling. Vi har arbejdet en hel uge på at få lavet en store forestilling – skuespil, musik, sang, dans, teknik og en hel masse andet. Vi glæder os til at vise jer årets forestilling.

Gymnastikopvisninger

Til forældreaftenen i februar er der premiere på årets gymnastikopvisning. Der er brugt meget tid gennem efteråret og vinteren for at få opvisningen på plads. Vi glæder os til at vise jer resultatet af alt arbejdet.

I løbet af foråret er vi rundt omkring på Sjælland med gymnastikopvisningen. Vi håber at se mange forældre rundt omkring i hallerne. Det er altid godt med opbakning.