Efterskolernes Dag 2024

Åbent Hus uden tilmelding fra 12-17

Søndag den 29. september 2024

Vi holder selvfølgelig Åbent Hus til Efterskolernes Dag søndag den 29. september, og vi glæder os til at vise dig skolen, og fortælle dig om, hvordan det er at gå på efterskole. Vi åbner dørene fra kl. 12:00, en time før de fleste andre skoler, så du evt. kan nå videre. Ønsker du i løbet af dagen at komme ind til et af vores infomøder – hvor vi fortæller om skolen og hvilke forventninger vi har til dig som elev – skal du bare møde op i musiksalen. Der er begrænsede pladser pr. infomøde (ca. 150).

Der er aktiviteter rundt omkring på hele skolen, så på din tur rundt, vil du møde alle linjefagene. Du kan snakke med eleverne og lærerne på de forskellige fag, og høre om det mon er noget for dig. Du kommer rundt og ser hele skolen, alle idrætsfaciliteterne, klasselokaler og opholdsstuerne. Eleverne viser dig rundt, og de kan fortælle dig alt om at gå på efterskole.

I spisesalen er der selvfølgelig kaffe på kanden – og har du brug for mere info, er der lærere du kan snakke mere med.

Vi glæder os til at møde dig!

Program

• 12.00 – Gymnastikforevisning, hallen – kom gerne i god tid, vi starter præcis kl. 12.00
  • 12:30 – Infomøde, musiksalen
  • 13:45 – Infomøde, musiksalen
  • 15:00 – Infomøde, musiksalen
  • 16:15 – Infomøde, musiksalen

Her kan du læse om hvilke årgange og linjer der er ledige pladser, samt om tilmeldingsprocedure og om hvordan man bliver optaget her: Ledige pladser og tilmelding

Bemærk: Vi tilbyder ikke 9. klasse.